کتاب «خدمات مشتری در صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری» منتشر شد

کتاب «خدمات مشتری در صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری» به همت مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری چاپ و منتشر شد.

به گزارش میراث‌آریا، کتاب « خدمات مشتری در صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری» نوشته سایمون و لوییس هادسون توسط میر پوریا نقی پور نمین ترجمه شده است.

ترجمه کتاب خدمات مشتری در صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری بنا بر اهمیت ویژه مشتری و کیفیت خدمات در صنعت گردشگری شکل گرفت. این کتاب بیان می‌کند که موفقیت سازمان‌های گردشگری در گرو خلق تجربه‌های ماندگار و ارزش‌آفرینی برای مشتریان است.

مترجم با تکیه بر متون و نمونه‌های موفق ارائه شده در متن کتاب تلاش دارد تا گامی جهت افزایش مبانی نظری جهت ارتقای جایگاه مشتری و بهبود طراحی خدمات در گردشگری کشور بردارد.

همزمان با سی‌وسومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بیست عنوان کتاب از تازه‌های نشر مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از جمله کتاب « خدمات مشتری در صنعت مهمان‌نوازی و گردشگری» با حضوروزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رونمایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1404091501008
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha