به گزارش میراثآریا، کتاب « خدمات مشتری در صنعت مهماننوازی و گردشگری» نوشته سایمون و لوییس هادسون توسط میر پوریا نقی پور نمین ترجمه شده است.
ترجمه کتاب خدمات مشتری در صنعت مهماننوازی و گردشگری بنا بر اهمیت ویژه مشتری و کیفیت خدمات در صنعت گردشگری شکل گرفت. این کتاب بیان میکند که موفقیت سازمانهای گردشگری در گرو خلق تجربههای ماندگار و ارزشآفرینی برای مشتریان است.
مترجم با تکیه بر متون و نمونههای موفق ارائه شده در متن کتاب تلاش دارد تا گامی جهت افزایش مبانی نظری جهت ارتقای جایگاه مشتری و بهبود طراحی خدمات در گردشگری کشور بردارد.
همزمان با سیوسومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بیست عنوان کتاب از تازههای نشر مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری از جمله کتاب « خدمات مشتری در صنعت مهماننوازی و گردشگری» با حضوروزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی رونمایی شد.
انتهای پیام/

نظر شما